U okviru aktivnosti ERAZMUS+ projekta: Development and Implementation of Metacognitive Problem-Based Modules in Blended Learning Courses in Medical Sciences (ProBLeMS), od 15 do 17. juna u kompjuterskoj učionici Instituta za medicinsku statistiku i informatiku Medicinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, organizovani su treninzi za nastavno i administrativno osoblje 9 visokoobrazovnih institucija članica ERAZMUS+ poziva.
Treninzi su obuhvatali rad na Moodle platformi i kreiranje metakognitivnih problemski baziranih modula iz oblasti medicinske statistike, preventivne medicine, bazične i kliničke medicine.
Osnovni cilj ProBLeMS projekta je da se uz podršku institucija visokog obrazovanja sa područja Evropske Unije u razvoju i primeni novog modela učenja unapredi obrazovanje lekara u institucijama visokog obrazovanja u zemljama Zapadnog Balkana u skladu sa društvenim potrebama. Specifični ciljevi su: (1) Implementacijom novog modela učenja osposobiti studente da koriste konceptualno, proceduralno i metakognitivno znanje u rešavanju realnih problema i (2) Razvijanje kapaciteta visokoškolskih ustanova Zapadnog Balkana za dalje unapređenje kombinovanog učenja kroz saradnju sa univerzitetima Evropske Unije i međusobnu saradnju. Detaljnije informacije mogu se naći na zvaničnom sajtu ProBLeMS projekta: https://problems.mf-foca.edu.ba